Odpowiedzi

2010-04-15T15:03:29+02:00
"Pies-przyjaciel człowieka"-każdy tak mówi ale czy każdy tak postępuje?Zdecydowanie nie.
Psa powinno wyprowadzać codziennie na spacer.Powinien mieć zapewnioną wodę oraz pokarm.
Nie może być trzymany w zamknięciu, w klatce(to tez stworzenie)
każdy właściciel psa musi wiedzieć co jego pies, lubi. powinien się z nim bawić.
Właściciel musi zaprowadzać go na wizyty kontrolne.
39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
  • vela
  • Początkujący
2010-04-15T15:04:49+02:00
Pies jako zwierze też ma potrzeby i uczucia, dlatego każdy dobry właściciel powinien dobrze się nim zajmować.
Aby pies dobrze czuł sie u swojego właściciela,według mnie powinien przebywać z nim jak najczęsciej aby jego ulubieniec nie czuł sie samotny lub odrzucony. Małe szczeniaki powinny mieć miejsce do zabawy i wyszalenia się za młodu. Dobra karma i częste wizyty kontrolne u weterynarza też są obowiązkiem dobrego właściciela. Oczywiście nie możemy psa przemęczać, dlatego chwila odpoczynku też będzie jak najbardziej wskazana.
Większość ludzi mówi o psie jako o najlepszym i najwierniejszym przyjacielu człowieka i tak właściwie mogę się z tym stwierdzeniem zgodzić. Pies to także obowiązek, o którym każdy wie. Więc jeśli już godzimy się na taki obowiązek powinniśmy go dobrze wykonywać. Bo szczęśliwy pies to szczęśliwy pan.
28 4 28