Odpowiedzi

2010-04-15T15:03:25+02:00
Wielbłądy jak wiesz mają garby. W tych garbach gromadzą wodę i różne substancje i mają zapas na długi czas.
11 2 11
2010-04-15T15:05:26+02:00
Wielbłądy wypijają taką ilość wody, która równoważna jest jednej trzeciej masy ciała dzięki temu bez wody potrafią one wytrzymać wiele dni. Potrzebuja do życia suchego kilmatu
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:07:45+02:00
Ma szerokie kopyta połączone z fałdem skórneym, zamykające się nozdrza i grube futro, a doskonele rozwinięty system termoregulacji dostosowuje temperaturę jego ciała do chłodu pustynnej nocy i żaru w ciągu dnia. Wielbłąd dobrze też znosi odwodnienie organizmu, aż do 40%.
15 4 15