Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T00:21:19+01:00
Rozwiąże to na proporcje

0,83 to czyste srebro
do całości (1) odejmuje czyste złoto (0,83) otrzymuje (0,17) to inne metale
34g to inne metale
X czyste srebro
0,83 - X
0,17 - 34g
mnożne na krzyż
X=(0.83*34)/0,17=166

55 4 55
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T00:22:52+01:00
X - ilość czystego srebra
x + 34 g - waga całej bransoletki
0,830 * (x+34) = x
0,830x + 28,22 = x
0,830x - x = -28,22
-0,17x = -28,22 /;(-0,17)
x=166 g

Jest w niej 166 g czystego srebra
51 4 51