Odpowiedzi

2009-11-04T23:46:13+01:00
"Cesarz"
"Wojna futbolowa"
"Szachinszach"
"Imperium"
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T23:55:01+01:00
Autoportret reportera
Busz po polsku
Cesarz
Chrystus z karabinem na ramieniu
Czarne gwiazdy
Dałem głos ubogim: Rozmowy z młodzieżą
Dlaczego zginął Karl von Spreti?
Gdyby cała Afryka...
Heban
Imperium
Jeszcze dzień życia
Kirgiz schodzi z konia
Lapidarium
Lapidarium II
Lapidarium III
Lapidarium IV
Lapidarium V
Lapidarium VI
Notes
O książkach, ludziach i sztuce
Podróże z Herodotem
Powinności obywatela świata wielokulturowego
Prawa natury
Rwący nurt historii: Zapiski o XX i XXI wieku
Spacer poranny
Spotkanie z Innym jako wyzwanie XXI wieku
Szachinszach
Ten Inny
Wiersze zebrane
Wojna futbolowa
Z Afryki
Ze świata