Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T15:06:19+02:00
V=6*9*10=540 wynosi objętość

a nad polem trochę pomyśle:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:08:20+02:00
Dane:
a= 6cm
b = 9cm
c = H = 10cm
szukane:
V = ?
P = ?

V = abc
V = 6cm*9cm*10cm
V = 540 cm³

P = 2(ab+bc+ac)
P = 2(6cm*9cm+9cm*10cm+6cm*10cm)
P = 2(54cm²+81cm²+60cm²)
P = 2* 195cm²
P = 390cm²

Odp. Pole prostopadłościanu wynosi 390 cm², a objętość jest równa 540 cm³
2 5 2