Odpowiedzi

2010-04-15T15:20:59+02:00
(-100)*8/25=32
1,2/3*(-6/25)=(-2/5)
(-2,2/5)*(-3,3/4)=9
(-9,45)*0,28=(-2,646)
0,04*(-0,27)=(-0,0108)
(-3,6)*4/9=9-1,3/5)
(-2,1)*(-4 2/7)=(-9)
(-7/8):(-5,6)=5/32
9/10:(-3/4)=(-1,1/5)
(-1,1/2):(-0,06)=25
(-2,2/3):1,2=(-2,2/9)
2/3:(-6)=(-1/9)
(-0,45):1,4/5=(-1/4)
(-2,75):(-2,2)=1,25
(-3,5):(-1,2/5)=2,1/2

myślę że pomogłam:**
pozdro:**

1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:57:27+02:00
(-100)*8/25=32
1,2/3*(-6/25)=(-2/5)
(-2,2/5)*(-3,3/4)=9
(-9,45)*0,28=(-2,646)
0,04*(-0,27)=(-0,0108)
(-3,6)*4/9=9-1,3/5)
(-2,1)*(-4 2/7)=(-9)
(-7/8):(-5,6)=5/32
9/10:(-3/4)=(-1,1/5)
(-1,1/2):(-0,06)=25
(-2,2/3):1,2=(-2,2/9)
2/3:(-6)=(-1/9)
(-0,45):1,4/5=(-1/4)
(-2,75):(-2,2)=1,25
(-3,5):(-1,2/5)=2,1/2

pozdro:**

miałam te przykłady na lekcj więc dobrze:)
1 5 1