Mam na zadanie na plastyke narysowac jakies zwierze ale to nie takie zwierze tylko takie np.słoniorożec(słon i nosorożec)i własnie o to w tym chodzi i nie wiem co mam wybrac czy kotopsa czy moze zyrafmotyl itp. mozecie sami cos wymyslic i mi napisac. jak co po kolei mam napisac albo jakies linki z obrazkami tego to prosze bardzo was!!!
Napewno sie odwdziecze dam naj...:)
plizz

3

Odpowiedzi

2010-04-15T15:10:38+02:00
Narysuj konio motyla

konia ze skrzydłami...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:12:15+02:00
Np, hienolwe
narysuj twarz hieny z grzywa lwa a do tego tułów hieny z łapami lwa
Albo strusiosłoń
Namaluj małą twarz strusia z duuużymi uszami słonia a do tego tułów strusia z nogami słonia
2010-04-15T15:13:37+02:00