Odpowiedzi

2010-04-15T15:10:46+02:00
Ja jestem w 1 gimnazjum. Umiem ortografię. Nie umiem jednak opisywać części zdania.
2010-04-15T15:11:14+02:00
Nie rozumiem niektórych zadań,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:13:05+02:00
Moim zdaniem uczniowie klas I mają największe kłopoty z :
ortografią
układaniem/budowaniem zdań
z leckji starożytnych, ponieważ ciężko im zapamiętać - stara polszyzna oraz treść mało interesująca
z lekturami nawiązującymi do ich treści ;DD
1 5 1