Odpowiedzi

2010-04-15T15:13:03+02:00
34--->85%
x--->100%

85x=3400
x=40
1 1 1
2010-04-15T15:13:27+02:00
100% - x
85% - 34

100*34(pod spodem ma byc kreska ulamkowa i dzielone przez 85)
3400 : 85 = 40

pytan bylo 40 :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:14:20+02:00
Jola odpowiedziała poprawnie na 34 pytania z testu, co stanowi 85% wszystkich pytań. Ile było wszystkich pytań

34 pytania, to 85% testu [DZIELIMY PRZEZ 17]
34:17=2 pyt., to 85%:17=5% testu
2 pytania, to 5% testu [MNOŻYMY PRZEZ 20]
2*20=40 pyt., to 5%*20=100% testu

100%, czyli cały test miał 40 pytań