PILNE!!!! uporządkuj w kolejnośći malejacej -5.1/4;2,6;-5;-3;-1.5;0;3/4;0.4;-7 uporzadkuj w kolejnosci rosnacej -3całe jedna czwarta,-3;-3.5;-Dwie całe jedna piąta;- trzy całe jedna druga;-4;-1/2;-3.2 PILNE!!!!!!!!!!!!!!! PROSZE O SZYBKIE ROZWIAZANIE

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:21:45+02:00
Malejąco: 2,6;3/4;0.4;0;-1.5;-3;-5;-5.1/4;-7


rosnąco:-4;-3.5;-3.1/2;-3.1/4;-3.2;-3;-2.1/5;-1/2
2010-04-15T15:24:58+02:00
To jest to malejące= 2,6; 3/4; 0,4; 0; -1,5; -3; -5; -5,1; -7
to jest to rosnące= -4; -3,5; - trzy całe jedna druga; -3.2; -3całe jedna czwarta; -3; -Dwie całe jedna piąta; -1/2