Odpowiedzi

2010-04-15T15:19:04+02:00
Przyjaciel domu,
przyjaciel od kieliszka,
przyjaciel od serca,
stary przyjaciel,
znaleźć w kimś przyjaciela,
prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie,
gdy pieniędzy wiele, wkoło przyjaciele
darzyć kogoś przyjaźnią
przyjazna dusza
przyjazna ręka
podać komuś przyjazną dłoń
dla przyjaciela nowego nie opuszczaj starego,
przyjaciela tak potrzeba, jak wody i chleba,
przyjaciół dość nabędziesz, gdy mało brać, wiele dawać będziesz,
przyjaźń szczera nigdy nie umiera,
prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie,
przyjaciela trudno znaleźć, a prędko go stracić można,
przyjaźń jest jak wino, im starsze tym lepsze,
przyjaźń do grobowej deski,
przysługa przyjaciół rodzi,
ten przyjaciel prawdziwy, kto w nieszczęściu życzliwy, przyjaźń buduje, niezgoda rujnuje
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T15:24:48+02:00
1.przyjazne nastawienie
2.przyjazna dusza
3.przyjaźń na śmierć i życie
4.przyjaźń do grobowej deski, przyjaźń aż po grób
5.Przyjaźni jak wino z czasem coraz lepsza
6.Przyjaźń bez zaufania nic nie warta
7.Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie
8. najlepsza przyjaciółka
9. jedyna przyjaciółka
10.wieloletnia przyjaźń
11.fałszywa przyjaźń
12.przyjaciel od serca
13.trudna przyjaźń
14. fałszywa przyjaźń
15.przyjaciel domu
16.przyjaciel rodziny