Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:19:00+02:00
Moją ulubioną zabawą z dzieciństwa była zabawa w dom. Bardzo lubiłam tą zabawę, ponieważ w niej uczestniczyło wiele osób i zawsze było zabawnie. Każdy miał swoją zmyślona pracę i nawet rodzinę. W tak dużym gronie osób nigdy nam się nie nudziło. Było również wiele kłótni o to kto będzie kogo udawał, ale zawsze się dogadywaliśmy.
8 4 8
2010-04-15T15:21:38+02:00
Moja ulubioną zabawą z dzieciństwa jest zabawa w kucharza, ponieważ zawsze mnie ciekawiło jaka wyjdzie potrawa gdy zmieszamy różne składniki. Gdy przychodzili koledzy do mnie bawiliśmy się że otwieramy restauracje i gotowaliśmy
5 2 5