Odpowiedzi

2010-04-15T15:17:19+02:00
Ja najbardziej chciała bym pojechać właśnie do francji!!

wygrana wyciecza była dlamnie zaskoczeniem gdyż uwielbiam morze!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:18:39+02:00
Francja-jest to piękny, malowniczy kraj położony w zachodniej częsci Europy nad Morzem Śródziemnym. Jest też tam wiele zabytków, które mozna zwiedzić np. Wieża Eifla w Paryżu, Francja jest także jedną ze stolic mody światowej. Jednym z powodów jest także to, że można tam zjeść nietypowe potrawy dla obokrajowców. Nic innego nie wymyśle mam nadzieje ze pomogłem
1 5 1