Odpowiedzi

2009-11-05T07:36:29+01:00
Receptą na życie wieczne jest życie wg dekalogu.
Nie zwracać uwagi głównie na dobra materialne, ponieważ one odwracają uwagę od duchowości.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T07:41:28+01:00
Nie grzeszyć
czynić dobro
nawracać
w dni świętę święcić
nauczać
dawać przykład innym jak czynić dobro
2009-11-05T07:44:35+01:00
Robić dobre uczynki,
Chodzić co niedziele do Kościoła a jak możemy to nawet częściej,
Modlić się,
Ufać Panu Bogu,
Kochać Go,
Różaniec mieć zawsze przy sobie,
Myśleć o Bogu.