Odpowiedzi

2010-04-15T15:31:19+02:00
Sprawiedliwość polega przede wszystkim na postępowaniu wg zasad i praw , które objawił Bóg.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:50:13+02:00
To zależy. Jeżeli chcesz być sprawiedliwy, musisz zajrzeć do swego serca. Nie oszukiwać nikogo, nie kłamać, mówić prawdę , gdy pytają. Nie ukrywać niczego, lepiej powiedzieć, bo gdy potem się ktoś dowie to będziesz się bardzo głupio czuł. Sprawiedliwość to także to jak traktujesz inne osoby. Wszystkich trzeba traktować tak samo.
1 5 1