Odpowiedzi

2010-04-15T15:23:09+02:00
1.Gdzie podążasz?
2.Kim jesteś?
3.Co zamierzasz?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:24:10+02:00
Jezu, Kochać jest ciężko. Jak to czynić??

Jezu, wybaczyć nie zawsze jest łatwo.Prosze zdradź mi jak Ty to robisz?

Jezu, Ty poświęcasz swe życie ludziom. Czy mógł byś także i nas , zwykłych ludzi nauczyć jak pomagać , bezinteresownie kochać i miłować ?





licze na naj!! ;))
2010-04-15T16:12:58+02:00
1 DOKĄD PODĄŻAMY PANIE?
2. JAK TO SIĘ STAŁO PANIE, ŻE ŻYJESZ?
3. CO TERAZ BĘDZIE Z CAŁYM ŚWIATEM PANIE?