Odpowiedzi

2010-04-15T15:25:43+02:00
Moja sprawiedliwość polega ma tym że nie traktuje rówmo wszystkich tylko każdego jako indywidualność. Bo każdy ma jeden w swoim rodzaju.
1 3 1
2010-04-15T15:26:41+02:00
Moja sprawiedliwość polega na tym że przykładam do siebie i innych ludzi zawsze tę samą miarę moralną i staram się w relacjach z nimi postępować zawsze zgodnie z wyznawanymi przez siebie zasadami etycznymi
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:42:04+02:00
Moja sprawiedliwość polega na tym, że nie oszukuję innych ludzi. Każdego traktuję tak jak trzeba a nie z góry. Pomagam tym, którzy mnie potrzebują i którzy na moją pomoc zasłużyli.
1 5 1