Odpowiedzi

2010-04-15T15:32:53+02:00
"Przez różowe okulary"
Koledzy mi różowe okulary pokazali
lecz gdy je włożyłem zawału dostali
przeniosłem się w magiczny świat
i spędziłem tam parę ładnych lat
było tam pięknie i były też dzieci
ja patrze do góry a tam kruk różowy leci
przywitałem się z nim miło
i się fajnie nagle zrobiło
lecz niestety wrócić musiałem
bo ja tam nie pasowałem.

hahahahahahaha
ej jak coś będzie nie tak to nie zgłaszaj do spamu.....ok?
jak nie zrozumiałam to napisz mi inne zadanie to ci zrobię.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:34:43+02:00
Na mój świat piękny świat
patrze przez różowe okulary
marzę i nie mogę przestać
bo to jest świat mój piękny świat
przez cały czas myślę tak
żeby był lepiej nie gorzej
boto jest mój świat piękny świat
w moim świecie może jeszcze
nie wiecie jest kolorowo
i wszystko wygląda odlotowo
boto jest świat mój piękny świat
w nim są góry i morze zarazem
jestu wszystko oczyn marzę kraina ze snów
powrócę tu znów .
bo to jest świat mój piękny świat.
jawa czy sen mój świat jest the best


chyba jakaś wena teórcza się zrodziła
hehe