Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T15:26:00+02:00
Pryzmaty stosuje się w optyce.
2010-04-15T15:27:09+02:00
Pryzmat się stosuje w świetle białym w optyce
Tu masz link ----> http://www.coolscan.pl/artykuly/barwa/pryzmat.jpg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:28:57+02:00
Pryzmat stosuje sie w aaratach fiotgraficznych, lornetkach, mikroskopach, peryskopach itp. ;)

nie wiem czy o to Ci chodzi;)