Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T08:18:54+01:00
2600-2080=520

ZYSK 520

PODATEK 520 zł * 19%=98,8 zł ( to podatek)

520-98,8=421,2
odp.Zysk to 421,2 zł.

proszę
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T08:36:10+01:00
Cena kupna-2080zł
cena sprzedaży-2600zł
zysk-2600zł-2080zł=520zł
podatek-19%zysku
100%-19%=81%

proporcja
520zł-100%
x-81%

x=520zł×81%/100%
x=26zł×81/5=421,2zł (zysk po odliczeniu podatku)

Odp. Zysk po odliczeniu podatku wynosi 421,2zł.

2009-11-05T08:37:44+01:00
520zł-100%
x-81%

x=520zł×81%/100%
x=26zł×81/5=421,20zł