Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:31:13+02:00
X²=-9 tutaj nie ma rozwiązań, ponieważ jest x² a te wyrażenie musi być zawsze dodatnie (-2²- też będzie dodatnie)

x³=-8 tutaj jest rozwiązanie

x+1=x tutaj nie ma rozwiązań - jeśli odejmiemy x z lewej i prawej strony to zostanie takie równanie, które jest sprzeczne
1=0

2-x=x tutaj jest rozwiązanie

2x=x tutaj nie ma rozwiązań - jeśli podzielimy obustronnie przez x to zostanie nam:
2=1 a to jest równanie sprzeczne
1 5 1
2010-04-15T15:32:12+02:00
Pierwsze ma bo zamiast x wstawiasz 3, a 3*3=9
2. da się bo zamiast x wstawiasz -2 a -2 do sześcianu daje Ci -8
3. nie da się
4 da sie bo zamiast x wstawiasz 1
5. nie da się
1 5 1