Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:34:45+02:00
Posiadają ciało obłe, nie członowane
jama ciała wypełniona płynem
jelito zakończone odbytem
rozdzielnopłciowe

tom są może bardziej cechy niż przystosowanie do pasożytnictwa...; D ale może Ci się przyda...; P
24 2 24
2010-04-15T15:48:48+02:00
-Oskórek zapobiegający strawieniu przez gospodarza;
-Ciało obłe;
-Niewielkie rozmiary;
-Potrafią oddychać beztlenowo;
-Szybko się rozmnażają (osiągają dojrzałość płciową);
-Składają dużo jaj;
-Rozdzielnopłciowe;
-Posiadają bardziej wyspecjalizowane układy;
34 4 34