Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T15:38:51+02:00
1. Moim największym marzeniem jest wyprawa na biegun północny lub nurkowanie w wodach oceanu Indyjskiego.

2. Chciałbym zostać lekarzem ale niestety mdleję na widok krwi.

3. Moim skrytym pragnieniem jest wyjazd do Ameryki Północnej więc intensywnie uczę się języka angielskiego.
2010-04-15T15:49:39+02:00
1.Będę aktorką (aktorem, albo piosenkarką (piosenkarzem).
2 Będę podróznikiem i zwiedze świat.
3. Zostanę modelką lub kaskaderem :)