Odpowiedzi

2009-11-05T10:31:53+01:00
A={x:x∈C1-2≤ x<5} tzn A={x:x∈C-2≤ x<5} ?
B={x;x∈N∧ x≤7}

A={-2,-1,0,1,2,3,4}
B={0,1,2,3,4,5,6,7}

A∧B = {0,1,2,3,4}
część wspólna zbiorów czyli te wyrazy które są w A i B jednocześnie

A∨B ={-2,-1,0,1,2,3,4,5,6,7}
suma zbiorów czyli te elementy które są w A lub w B

A/B={-2,-1}
różnica zbiorów A minus B czyli ze zbioru A wykreślamy te elementy które są w zbiorze B

B/A={5,6,7}
różnica zbiorów B minus A czyli ze zbioru B wykreślamy te elementy które są w zbiorze A


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T10:56:58+01:00
A={x:x∈C -2≤ x<5}
B={x;x∈N∧ x≤7}
A= { -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4 }
B= { 0,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 }
A∧B= { 0, 1, 2, 3, 4 }
A∨B={ -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 }
A/B= { -2, -1 }
B/A= { 5, 6, 7 }
2009-11-05T13:11:07+01:00
Myśle ze to ma byc tak

A={x:x∈C -2≤ x<5}
B={x;x∈N∧ x≤7}

A= { -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4 }
B= { 0,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 }

A∧B= { 0, 1, 2, 3, 4 }
A∨B={ -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 }

A/B= { -2, -1 }
B/A= { 5, 6, 7 }