Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:35:17+02:00
Dom Mary był smutny. W środku panował niepokój. Nikomu z domowników nie było do śmiechu. Wszystko wokół było szare i ponure...

powienien być...to w sumie jest łatwe ;) opisz swoją sytuacje w domu ;) i będzie oki ;)
1 1 1
2010-04-15T15:35:24+02:00
1.O mary mówiono dziwne dziecko ponieważ była odludkiem nigdy nie bawiła sie z innymi,nie znała nawyków innych,nie umiała dziękować itp.
2.Dom mary w indiach był dla niej chłodny nikt nikt nie miał dla niej czasu,nawet jej rodzice sie nia nie interesowali
3.Dom mary powinien być ciepły,w tym domu chociaz jedna osoba powinna znależć dla niej czas i nauczyć ją podstawowych rzeczy,które przydaja się w życiu
4.Na przemianę mary wpłynęły opowieści jej opiekunki w domu wuja niestety nie pamiętam jej imienia otym jak jest w jej domu rodzinnym
2 5 2