Odpowiedzi

2010-04-15T15:40:57+02:00
O pokój na świecie by ludzie sznowali swoje życie
o powołania kapłańskie i zakonne aby ludzie wybierający te drogę służyli Bogu
w intencji zmarłych w miesiącu np.kwietniu aby mogi sie cieszyć z chwały nieba
w intencji nas samych abyśmy miłowali swoich bliżnich

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:56:23+02:00
Panie Boże prosimy Cię za wszystkich kapłanów,biskupów i papieża, aby w swoim działaniu odzwierciedlali działanie Ducha Świętego.


Panie Boże prosimy Cię za ludzi potrzebujących pomocy, aby na swojej drodze spotkali takich ludzi, dla których dobro innych jest jako priorytet.


Panie Boże prosimy Cię za młodzież, aby kroczyła Twoimi ścieżkami i nie błądziła, trafiając na używki.


Panie Boże prosimy Cię za wychowawców i nauczycieli, aby ciągle mieli w sobie cierpliwość i głosili Twoją naukę.





Mam nadzieję, że 4 wystarczą i że pomogła:))
Polecam się na przyszłość;]]]
pozdrawiam
1 5 1