Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:40:53+02:00
Grzyb. rozwija się tam gdzie jest dużo bakterii. lubi środowisko wilgotne. w zależności od gatunku grzyb może lubić światło lecz również ciemność. pasożytuje głownie na drzewach na ściółce i na ścianach domów(pleśń)
2010-04-15T16:04:20+02:00
Tasiemiec zbrojony ma haki koło głowy by się go trudniej pozbyć ciało ma płytowe w którym znajdują się jajka tasiemiec co jakiś czas zrzuca jedną płytkę swego ciała ,wymiana gazowa występuje całym ciałem.wchłania pokarm otworem gębowym


powinno być :)