Odpowiedzi

2010-04-15T15:41:04+02:00
1. 3/5= 6/10 = 0.6
2. 7/50= 14/100 = 0.14
3. ¾= 75/100 = 0.75
4. ⅛= 125/1000 = 0.125
6. 7/25= 28/100 = 0.28
7. 111/500= 222/1000 = 0.222
8.21/200= 105/1000 = 0.105
9. 4/250= 16/1000 = 0.016
2010-04-15T15:43:58+02:00
1. 3/5=6/10=0.6
2. 7/50=14/100=0.14
3. ¾=75/100=0.75
4. 1/8=125/1000=0.125
5. 13/12=
6. 7/25=28/100=0.28
7. 111/500=222/1000=0.222
8.21/200=105/1000=0.105
9. 4/250=16/1000=0.016

Pozdrawiam :*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:44:33+02:00
1. 3/5= 60/100= 0,6


2. 7/50= 14/100= 0,14


3. ¾= 75 /100= 0,75


4. ⅛= 125/1000=0,125



5. 13/12= 1 ¹/₁₂= ...


6. 7/25= 28/100


7. 111/500= 222 /1000=0,222


8.21/200= 105/1000=0,105


9. 4/250= 16/1000=0,016
1 5 1