Odpowiedzi

2010-06-24T21:08:49+02:00
Przebiśnieg

Przebiśnieg jest koloru białego.
Jest to kwiat który najczęściej zwisa główką w dół.
Rośnie w wiosnę.
Jest to kwiat niski.
Ma zielonkawe listki.
Są one różnych odcieni.
Myślę , że przebiśnieg jest bardzo pięknym kwiatem.
105 4 105
2010-07-07T20:54:47+02:00
Krokus
wysokość: 0,05-0,20 m
kolory kwiatów:fioletowy,biały czasami żółty
kwitnie:w luty marzec .Kwiaty przypominają kielichy,są one bardzo dekoracyjne.
Jego liście są cienkie i długie.Krokusy najładniej wyglądają w kępach.
Rosną na prawie każdej glebie, ale lubią pruchniczą.
92 4 92
2010-07-07T20:57:31+02:00
Żonkil-Gatunek roślin z rodziny amarylkowatych. Jego nazwa pochodzi od francuskiego słowa jonquille (żółty narcyz). Najbardziej typowa odmiana to ta z pojedynczym żółtym kwiatem. Są to pachnące kwiaty z odstającymi listkami okwiatu i małym płaskim przykoronkiem. Są wrażliwe na zimno. Są wykorzystywane jako kwiaty ozdobne w naszych ogrodach, a także wykorzystuje się je w kwiaciarstwie.
48 4 48
Najlepsza Odpowiedź!
2010-07-07T21:09:24+02:00
Tulipan
To wiosenny kwiat .
Ma długą, grubą, zieloną łodygę najczęściej z zielonym liściem delikatniejszym niż łodyga .
Tulipany występują w różnych kolorach najczęściej w żółtym i czerwonym .
Ten kwiat bardzo mi się podoba .
Jest tak samo piękny jak róża lecz nie ma ostrych kolców .
85 4 85