1 Ile parków narodowych znajduje się na terenie Polski? Podaj najstarszy, najmłodszy, o największej powierzchni wpisany na listę UNESCO.
2 Do rzek niżej podanych dopisz państwo przy którym się znajduje oraz zlewisko
Indus, Nil, Orinoko, Riogrande, Jangcy

2

Odpowiedzi

2010-04-15T15:43:12+02:00
W polsce jest 23 parki narodowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:48:42+02:00
1. Na terenie Polski znajdują się 23 Parki Narodowe. Najstarszy Park Narodowy to Białowieski Park Narodowy, najmłodszym jest Park Narodowy Ujście Warty. Największą powierzchnię ma Park Biebrzański.
2.
Indus - Azja zlewisko Ocean Indyjski
Nil - Afryka zlewisko Morze Śródziemne
Orinoko - Ameryka Południowa zlewisko Ocean Atlantycki
Riogrande - Ameryka Północna zlewisko Zatoka Meksykańska
Jangcy - Azja zlewisko Ocean Spokojny