Odpowiedzi

2010-04-15T15:42:05+02:00
1. W mojej miejscowości rosną przepiękne kwiaty:róże, żonkile i hiacynty.
2. Kuba szukał swoich butów, ponieważ nie wiedział gdzie ich porzucił.
3. Pracowite pszczoły zrobiły przepyszny miód.
4. Tej nocy księżyc świecił bardzo wysoko nad horyzontem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:43:08+02:00
Przy akompaniamencie połyskujących w słońcu trąb grzmiących niczym spiżowe dzwony, znienacka ruszyły zbrojne hufce króla błystka. Dźwięki trąbiących heroldów mieszały się z ogłuszającym hukiem ciężkich dział które bombardowały osłupionych przeciwników tysiącami dojrzałych czarnych jagód i owoców jarzębiny. Zalawszy twarze i zbroje wrogów lepko słodkim sokiem król rozkazawszy artylerzystą przerwać celnie rażący ogień z kierował do boju oddziały krasnoludków żywo przypominających husarię, tętent słychać było aż na podgórskich halach.
2 3 2