Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:50:30+02:00
12.04.2010r, Warszawa

.Jan Kowlaski
27-890
ul. Kopernika3



Dyrektor Firmy Budowlanej
" ......"



Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do firmy budowlanej ( " nazwa firmy") jako operator koparki.
Prośbę swą motywuję doświadczeniem zawodowym w poprzedniej firmie budowlanej, w której pełniłem tę rolę.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.



Jan Kowalski
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T15:52:48+02:00
Dzieńdobry jestem operatorem koparki czypan/pani mogł/mogła by przyjąc mnie do właśnej firmy mam zaświadczenie w której firmie pracowałem dawno i doświadczenie budowlane co musze zrobić żeby pani/pani mogło mnie przyjąc do firmy bo w poprzedniej firmie pracowałem i mało zarabiałem a jak przeczytałem o waszej firmie odrazu tu przyszłen bo zobaczyłem że dużo płacicie i macie dobre warunki robotnicze tyakie jak ja i mam do budowy bardzo dobrą pokarke za która płaciłem 183zł 78gr czy bym mógł przyjśc zacząć prace jutro napewno pana nie zawiode nigdy sie na mnie nie skarżyli ale mówili że jest najlepszym pracownikim budowlactwa więc chyba bym móg i panstwa pracowac czy by państwo mnie przyjeli do własnej firmy by praczować dzien i noc prosze
4 1 4