Odpowiedzi

2010-04-15T15:48:14+02:00
Byłyby to czerwone róże przynajmiej 20.róże dlatego bo najlepiej wyrażają uczucia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:52:51+02:00
Bukiet który bym wręczyła takiej osobie składał by się z 3 kolorów:
bukiet jest piękny. Świeże, mocne róże toną w soczystej zieleni późnego lata. Z samego przodu zwisają malutkie czerwono - żółte główki tulipanów. Nieco wyżej wychylają się czerwone jak krew róże. Po bokach znajdują się frezje białe niczym gołąbki. Z samego tyłu piętrzą się olbrzymie liście, które nadają bukietowi odpowiedniego kształtu i ozdabiają go.
1 5 1