Odpowiedzi

2010-04-15T15:52:06+02:00
1 herc = 1 / 1s

Dane:
1 minuta = 60 sek.
Częstotliwość drgania pierwszej kulki = 1 / 1,2s
Częstotliwość drgania drugiej kulki = 0,8 Hz

Obliczenia:
Pierwsza kulka
60s / 1,2s = 50

Druga kulka
60s × 0,8Hz = 48
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:04:32+02:00
Witaj :)
dane T1=1,2s, f2=0,8Hz, t=1min=60s
szukane n1, n2
------------------------------------------------------
---z definicji T1 = t/n1
n1 = t/T1 = 60s/1,2s = 50 drgań

---z definicji f2 = n2/t
n2 = f2 *t = 0,8Hz *60s = 48 drgań

W ciągu 1 minuty I kulka wykonuje 50 drgań, a II - 48 drgań.

Semper in altum.............................pozdrawiam :)
5 3 5