Odpowiedzi

2010-04-15T15:49:40+02:00
PC=2x8x10+2x8x14+2x10x14=160+224+280=664

V=8x10x14=1120
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:52:08+02:00
Pc = 2ab + 2aH + 2bH
Pc=2*8*10+2*8*14+2*10*14=160+224+280=664cm2

V = a · b · H
V=8*10*14=1120cm3

Pole tego graniastosłupa wynosi 664cm2 a jego objętość 1120cm3
1 5 1
2010-04-15T16:13:26+02:00
Pc = 2a + 2b + 2H
Pc=2*8*10+2*8*14+2*10*14=160+224+280=664cm2

V = a · b · H
V=8*10*14=1120cm3

Pole tego graniastosłupa wynosi 664cm2, a jego objętość wynosi1120cm3.

Mysle że pomogłem