Trial:
1 zadanie

1.rodzaj licencji na programy komputerowe
2.dyscyplina,w której zawodnik pokonuje krótką trase na której poustawiane są różne przeszkody
3.obie odpowiedzi są poprawne

2 zadanie

Na igrzyskach w Atenach Maja Włoszczowska zajeła
a)1 miejsce
b) miejsce
c)12 miejsce

3 zadanie

Rower XC to rower:

a)zjazdowy
b)cross country
c)freeride

3

Odpowiedzi

2010-04-15T15:52:55+02:00
2010-04-15T15:55:50+02:00
1 zadanie
odpowiedz 3. poprawna

2 zadanie
zajęła 6 miejsce więc chyba odp b jest prawidłowa

3 zadanie
b) cross country
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:58:28+02:00
Zad.1
1.rodzaj licencji
zad.2
zajeła 2 miejsce
zad.3
b)cross country
NA PEWNO DOBRE ODPOWIEDZI!!!
1 5 1