Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:54:10+02:00
Pinokio był niegrzeczny,
lecz póżniej sie zmienił,
bo jego ojciec Dżepetto,
pomógł mu się odmienić
11 3 11
2010-04-15T15:55:20+02:00
Pinokio był niegrzecznym chłopcem,
taty nie słuchał,
a ojciec na niego dmuchał, dmuchał i dmuchał.
Pinokio kłamczuszek mały,
sprytny i śmiały,
wszędzie wywinąć chciał kawały.
Tam i tutaj wiercił się jak
hultaj.
9 4 9