Odpowiedzi

2010-04-15T16:03:50+02:00
1 poniewaz niektore serwery maja ograniczona ilosc sciagania danych jakby zalacznik mogl byc 100mb to moglbym wstawic gre :D

2 to do jezy ka polskiego ale chyba dlatego ze brzydko wyglada i duze litery sa wyjatkami
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:08:04+02:00
Załącznik pliku nie powinien być zbyt duży ponieważ, ktoś do kogo wysyłamy plik może mieć słabą przepustowość łącza i ściąganie tego pliku może trwać bardzo długo.
Nie powinniśmy całego listu pisać wielkimi literami gdyż ktoś do kogo piszemy może uznać to za niegrzeczne.