Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:56:45+02:00
Szanowny Dyrektorze!
Z uprzejma prośbą prosimy Pana o to aby w naszej szkole zamontować dla uczniów szafki na ksiażki i zeszyty. Będziemy bardzo wdzieczni poniewaz nasze plecaki sa bardzo ciezkie i uciazliwe. Prosimy o rozpatrzenie naszej prosby i spojrzenie na ta sprwe z dobrego punktu widzenia.Liczymy na Pańską pomoc.

Z wyrazaniem szacunku
Samorząd uczniowski.
6 3 6
2010-04-15T16:01:24+02:00
Droga Dyrekcjo!
Piszę list w imieniu wielu uczniów naszej szkoły. Chciałam zaproponować zamontowanie na korytarzach lub w salach szafek na książki. Niestety, ale nasze tornistry są bardzo ciężkie, bo codziennie nosimy wiele książek i zeszytów. Takie rozwiązanie naprawdę byłoby wygodne. Mam nadzieję, że te liczne prośby zostaną wysłuchane, a na korytarzach lub w klasach pojawią się szafki dla wszystkich uczniów.

Pozdrawiam, ............ (twoje imię i nazwisko)
6 5 6