Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:58:43+02:00
Romea i Julię, bohaterów tytułowych Wiliama Szekspira łączy niepowtarzalna i wilka miłosc. Ta miłośc spadła na nich jak grom z jasnego nieba- zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia. Zadne z nich nie może życ bez siebie, są gotowi umrzec dla kochanej osoby. Zadko się zdarza, by ktoś był gotowy na takie wielkie poświecenie. Ich miłośc inspiruje do dziś, wywiera wielkie wrażena na poetach...
Romeo i Julia nie mogą byc ze sobą za życia, ale będą razem po śmierci. Ich miłośc do dziś jest niesamowita.
2010-04-15T16:13:38+02:00
Kochanków połączyła miłość szczera,prawdziwa,gorąca,idealna i płomienna. Patrząc na wiek Julii można powiedzieć że ich miłość była dojrzała ,wskazuje na to choćby ten cytat: ,,To co zowiem różą pod inną nazwą równie by pachniało ".Ich miłość była bezgraniczna.Nie wstydzili się okazywać swoich uczuć .
1 5 1