Odpowiedzi

2010-04-15T15:53:52+02:00
Mały ksiaze nauczył sie ze nie moze zyc bez Rozy, nauczył sie tez czym jest przyjazn.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:58:19+02:00
Mały Książę był zagubiony bo szukał przyjaciela na różnych planetach. Jednak miał go bardzo blisko , bo na swojej planecie . Uświadomił mu to lis .

Nauczyl sie ze nie warto wapdac w bledne koła jak niektorzy na planetach . A żeby znaleźć prawdziwa przyjazn wystarczy sie dobrze rozejrzec . I zrozumial czym jest prawdziwa przyjaźń .
1 5 1
2010-04-15T16:00:27+02:00
Mały książę poznał świat dorosłych i stwierdził ,że dorośli są samolubni,śmieszni,chciwi.
Przekonał się że świat dorosłych nie jest taki fajny i kolorowy jak sobie wyobrażał.
Przerabiałam tę książkę i powinno być dobrze. =)
2 5 2