Analiza słowotwórcza wyrazów pochodnych (utwórz od nich podstawowe) ;
kłamca , pisarz, kierownik, ognisko, śmiałek , grubas, chudzielec, kołysanka , miotła, kwiaciarnia, orka, czytelnia, kotek , ważniak, wesołek, piesek, chlebuś, gazetka, stolnik, zupka, słuchacz, dręczyciel, zarobek, psisko, łapsko, mędrzec, skok, opowiadanie, złomowisko .

Z góry dzięki ;)

2

Odpowiedzi

2010-04-15T15:59:31+02:00
Kłamca -kłamstwo
pisarz-pismo
kierownik-kierownictwo
ognisko-ogień
śmiałek-śmiałość
grubas-gruby
chudzielec-chudy
kołysanka-kołysać
, miotła,
kwiaciarnia-kwiat
orka,
czytelnia,-czytac
kotek ,kot
ważniak,wazny
wesołek,wesoły
piesek,pies
chlebuś,chleb
gazetka,gazeta
stolnik,stół
zupka,zupa
słuchacz,słuchanie
dręczyciel,dręczyć
zarobek,zarabiać
psisko, pies
łapsko, łapa
mędrzec,mądrość
skok, skakać
opowiadanie opowiadać
złomowisko złom
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T16:01:25+02:00
Kłamca - kłamstwo
pisarz -pismo
kierownik -kierownictwo
ognisko- ogien
śmiałek- smialosc
grubas- gruby
chudzielec -chudy
kołysanka -kolysac
miotła - zamiatac
kwiaciarnia-kwiat
orka-orac
czytelnia - czytanie
kotek -kot
ważniak- wazny
wesołek-wesoly
piesek-pies
chlebuś -chleb
gazetka-gazeta
stolnik- stol
zupka-zupa
słuchacz-sluchac
dręczyciel-dreczyc
zarobek-zarobic
psisko-pies
łapsko-lapa
mędrzec -madrosc
skok-skakac
opowiadanie-opowiesc
złomowisko -zlom

4 3 4