Odpowiedzi

2010-04-15T15:55:23+02:00
Wiesz,ja jestem uczennicą klasy5.W środę było pierwsze zajęcie.Całkiem fajnie i przyjemnie.Mogę Ci powiedzieć,że trzeba się nauczyć znaków i regół dotyczących ruchu drogowego aby zdać.: d
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:58:37+02:00
Zdawanie na kartę rowerową dzieli się na dwa etapy;

*Egzamin teoretyczny,
*Egzamin Praktyczny.

Na egzamin teoretyczny składają się znaki drogowe oraz przepisy które są bardzo łatwe w opanowaniu.

Na egzamin praktyczny składa się jazda na rowerze, omijanie pachołkow, slalom, skręcanie, hamowanie.


Jest on bardzo prosty dlatego nie martw sie napewno zdasz jezeli umiesz jezdzic na rowerze;p;p
Nie wiem jak w twojej szkole ale w mojej zawsze mozna poprawic ten egzamin;p;p nawet 5 razy;p