Odpowiedzi

2010-04-15T16:05:27+02:00
Pan Jezus po swoim wniebowstąpieniu nie zostawił nas samych ,ponieważ On nas kocha . Gdy jeszcze nauczał lud Boży to mówił , że nigdy nas nie zostawi .Jesteśmy dziećmi Boga ,a jego syn umiłowany oddał swoje życie aby nas zbawił . Jakże by mógł nas zostawić?Jezus Chrystus pomaga nam codziennie z różnymi sprawami i to jest dowód , że nas nie zostawił .Jezus nigdy nas nie opuści aż do skończenia świata.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:28:04+02:00
Pan Jezus nie opuścił nas. Ciągle żyje w naszych sercach . Jest obecny wsród nas . Świadectwem na to że żyje wśród nas jest : spełnianie dobrych uczynków , chodzenie do kościoła, oraz pomaganie bliźnim. Pomaga nam dźwigać codzienne ciężary życia. Kocha nas i dlatego nas nigdy nie opuści. Pomaga nam odmówić szatanowiI nie pozwoli by zło zapanowało w naszych sercach.