Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T15:59:50+02:00
V=288π cm³
V=4/3πr³
288π=4/3πr³| : 4/3π
288×3/4=r³
216=r³
r=∛216
r=6

P=4πr²
P=4π6²=4×36π=144π
4 2 4
2010-04-15T16:01:49+02:00
V= π*r2
π*r2=288πcm3 : π
r2=288cm2 pod pierwiastek
r=17cm

P=2*π*r
P=(2* π*17) : 2=17πcm2
pole półkuli wynosi 17πcm2
1 5 1
2010-04-15T16:05:00+02:00
V=288
V=4/3πr²
288=4/3πr³
864=4πr³
216=πr³
r³=69
r=∛69 - w przybliżeniu
S=4πr²
S=4π(∛69)²
S=4π∛69²
1 5 1