Odpowiedzi

2010-04-15T15:59:43+02:00
Mam do sprzedania telefon marki sony erikson w 890i
cena 200zł do negocjaci
więcej informacji pod nr telefonu 765 814 583
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:01:09+02:00
Dnia 2 marca 2010 roku, przy ul. Kameliowej 222 znaleziono brązowego psa. Zwierzę ma charakterystyczną plamkę przy oku. Na obroży widnieje napis "Maks". Właściciela proszę o kontakt pod numerem 4446666