Odpowiedzi

2010-04-15T16:06:54+02:00
Związki poboczne to związki wyrazów określających z określeniami.

podmiot część zdania, która oznacza wykonawcę czynności wyrażonej orzeczeniem.


6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:09:39+02:00
Podmiot to główna część zdania. Nazywa wykonawce czynności. Odpowiada na pytania: kto ? co ?

Związki poboczne to związki wyrazów określających z określeniami.

pozdrawiam : ) licze na naj.. ; *
5 4 5
2010-04-15T16:10:58+02:00
Podmiot to część zdania która nazywa :
-wykonawcę czynności,
-kogoś,o kogo (czego)
W roli pomiotu występuje najczęściej rzeczownik lub zaimek

P.S Zapomniałem co to są związki poboczne i uprzedzam to nie jest z internetu tylko sam miałem z tego nie dawno kartkówkę.
5 2 5