Może mi ktoś powiedzieć jak ułożyć łańcuch pokarmowy z wymienionych zwierząt; dzięcioł, zająć, ślimak, bocian, bażant, trawa, kapusta, lis, sosna, kornik, krowa, ziemniak, kuropatwa, sówka chojnówka, stonka, sikorka, jastrząb, żyto i mysz . Proszę o szybka odpowiedź , :)

3

Odpowiedzi

2009-11-05T11:37:13+01:00
Jeśli to ma być jeden to nie wiem a jeśli kilka to:
1.ziemnik-stonka-bażant-lis
2.żyto-mysz-kuropatwa-jastrząb
3.sosna-kornik-sówka chojnówka-lis
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T11:47:11+01:00
Jeśli to ma być kilka to prosze bardzo
1.Żyto-mysz-kuropatwa-jastrząb
2.sosna-kornik-sówka chojnówka-lis
3.kapusta-zając-lis
4.Ziemniak-stonka-bażant-lis
4 5 4
2009-11-05T12:17:46+01:00
1) ziemniak-stonka-bażant-lis
2)kapusta-zając-lis
3)żyto-mysz-kuropatwa-jastrząb
4)sosna-kornik-dzięcioł-lis
1 5 1