Przeczytaj podane wypowiedzi.Wypisz te,które są sentencjami.

Zostańmy razem!
Weź sprawy w swoje ręce
Nie znać historii- to być zawsze dzieckiem
Natura nie łamie swoich praw
Tylko mądrość płoszy troski
Zdrowie każdego dnia
Poczuj się piękna
Nowy wymiar smaku

dam naj

3

Odpowiedzi

2010-04-15T16:05:49+02:00
Tylko mądrość płoszy troski
Nie znać historii- to być zawsze dzieckiem
weź sprawy w swoje ręce
4 3 4
2010-04-15T16:06:05+02:00
Tylko mądrość płoszy troski
Poczuj się piękna
Weź sprawy w swoje ręce
Nowy wymiar smaku
Natura nie łamie swoich praw
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:07:00+02:00
Sentencjami będą :
Nie znać historii- to być zawsze dzieckiem
Tylko mądrość płoszy troski
Poczuj się piękna
5 2 5