Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T11:52:48+01:00
Polacy są negatywnie nastawieni do mniejszości narodowych, kierują się stereotypami na podstawie których kreują swoje poglądy.
Polacy niechętnie współpracują z obcokrajowcami, zwłaszcza z ubogich państw, twierdzą, że zabierana jest im praca lub, że obcokrajowcy pracują za niższe stawki, więc korzystniejsze dla pracodawcy jest zatrudnienie taniej siły roboczej.
2009-11-05T11:58:30+01:00
Myślę, że Polacy są dobrze nastawieni do mniejszości narodowych. Większość akceptuje to, że niektórzy mają inny kolor skóry, wyznają inną religie. Oczywiście szerzą się grupy, które potępiają takich ludzi działaniami i propagują hasła takie jak np. "Polska dla Polaków" albo "white power", lecz to jest jedynie niewielki odsetek. Mądrzy i rozsądni ludzie mają dobry stosunek do mniejszości narodowych.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T12:12:25+01:00
Nie tylko stosunki Polski ale kazdy naród którego szczególną cechą jest to, że nie zanika mimo agresjia,ona była i raczej bedzie .W stosunku do mniejszości narodowych mozemy stwierdzic, że przez swoją specyficzną strukturę ludnościową stoi ona na przeszkodzie normalnej ewolucji mas Narodu Polskiego.